31
paź

Ćwiczenia na powiększanie piersi

Nie istnieje optymalna, idealna metoda na uzyskanie większych i piękniejszych piersi, bez ryzyka, bólu, wyrzeczeń, kosztów. Można jedynie wybierać pomiędzy mniej, jak i bardziej inwazyjnymi metodami. Tymi, które dadzą nam realne efekty na dłużej, ale wiązać się będą z większym ryzykiem powikłań, jak i tymi, które będą dla nas zdecydowanie bardziej bezpieczne i mniej ryzykowne, ale i efekty nie powalą na kolana.

To na co z pewnością może, a nawet powinna się zdecydować każda kobieta, to odpowiednio dobrane ćwiczenia. Powszechnie określane, jako te na powiększanie piersi, ale tak naprawdę chodzi o utrzymanie je w lepszej kondycji i osiągnięcie efektu wizualnego, dzięki któremu będą wyglądały na pełniejsze i większe pomimo, iż samymi ćwiczeniami nie można zwiększyć ich rozmiaru.

 

Ćwiczenia na powiększanie biustu przede wszystkim wzmacniają mięśnie klatki piersiowej. Nie są w stanie fizycznie powiększyć biustu, ponieważ składa się on z tkanki tłuszczowej, a nie mięśni. Jednak regularne ich wykonywanie wzmacnia mięśnie podtrzymujące biust, a co za tym idzie piersi nabierają ładnego kształtu i stają się bardziej sprężyste. Pozwalają osiągnąć efekt, który będzie wyraźny i widoczny. Poprawiają kondycję biustu w aspekcie nie tylko wizualnym. Dają zatem o wiele lepsze efekty, niż tak naprawdę możemy się spodziewać, po ćwiczeniach na powiększanie biustu.

Warto wykonywać również ćwiczenia wzmacniające mięśnie pleców i kręgosłupa, bowiem odpowiadają one za utrzymanie prawidłowej postawy, a wyprostowana sylwetka daje efekt lepszej prezencji biustu, aniżeli zgarbiona.

Dla wzmocnienia mięśni wystarczy regularne wykonywanie treningów, około 2-3 razy w tygodniu. Z czasem można zwiększać ich intensywność. Ćwiczenia są proste do wykonania, a niezbędnym narzędziem są jedynie hantle. Sporo wideo z tego typu ćwiczeniami krąży teraz nawet  na facebooku